Astfel, coradrive.ro, lansat în decembrie 2013, a avut în primul an de activitate o medie de 25 de comenzi pe zi și o valoare a coșului mediu între 200 și 250 lei. Potrivit reprezentanților retailerului, cea mai mare valoare a unei comenzi a fost de 2.000 lei.
„Prioritatea este Bucureștiul, iar anul viitor deschiderile vor fi doar aici, în Pantelimon și Sun Plaza. În provincie analizăm Constanța și Bacău”, a declarat Claudia Mirică, directorul cora Lujerului, cel mai mare magazin al retailerului din punct de vedere al vânzărilor.
Investiția în deschiderea unui drive este de 150.000 – 170.000 euro.
În ceea ce privește hipermarketul cora Lujerului, Mirică spune că vânzările au mers bine, având în vedere concurența din zonă. Hipermarketul are ca principali concurenți în zonă, Carrefour Orhideea, Auchan din Afi Cotroceni, Lidl și Mega Image (Plaza Romania).
„Nu am avut creștere, dar nici scădere. Vânzările au fost bune având în vedere concurența din zonă. A crescut debitul de clienți, dar aceștia au cumpărat mai puțin”, a arătat Mirică.
Miercuri, coradrive.ro a lansat opțiunea de comandă on-line cu livrare la domiciliu, printr-un parteneriat cu firma de curierat TNT România. Serviciul va fi disponibil în București, dar și localități învecinate, pentru o gamă de 14.000 de produse, iar plata va putea fi făcută on-line sau cash. Comanda minimă este 50 lei, iar costul transportului este de 15 lei.
Până în prezent, prin intermediul coradrive.ro, clienții care cumpărau produsele online, le ridicau ulterior din magazin.
Retailerul deține o rețea de 12 hipermarketuri, atât în centre comerciale proprii, cât și în spații închiriate, dintre care patru în București (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului și Sun Plaza) și opt în provincie, la Ploiești, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța și Bacău.
Potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor Publice, Romania Hypermarche, firma care deține hipermarketurile Cora, a încheiat anul trecut cu afaceri în creștere cu 12% comparativ cu 2012, la 1,63 miliarde lei (370 milioane euro), și a trecut pe pierderi, de 14,5 milioane lei (3,2 milioane euro), față de un profit de 24,5 milioane lei (5,5 milioane euro) în 2012.
TNT este unul dintre marii integratori în domeniul serviciilor de curierat express și logistică la nivel global.